Reduceri active permanent:
- OFERTA SĂPTĂMÂNII se actualizează în fiecare zi de marți.
- TRANSPORT GRATUIT pentru comenzile cu valoare mai mare de 400 lei.
- 5% REDUCERE pentru abonarea la newsletter. De această reducere poți beneficia o singură dată.
Cum plasăm o comanda?
- Accesează site-ul www.atelierulcufire.ro
- Alege produsele preferate din categoriile puse la dispozitie: fire de tricotat, articole de mercerie, kituri pentru tablouri cu diamante, etc.
- La firele de tricotat și unele accesorii, selectează mai întâi culoarea dorită. ATENȚIE! Disponibilitatea stocului se afișează doar după selectarea culorii, deasupra chenarului de selectarea a cantității.
- Setează cantitatea dorită.
- Adaugă produsele în coșul de cumpărături prin apăsarea butonului „ADAUGĂ ÎN COȘ„.
- Selectează iconița cu coșul de cumpărături din colțul din dreapta sus
- Apasă butonul „VEZI COȘUL„. Se va afișa coșul de cumpărături cu toate produsele adăugate în comandă.
- Pentru a se afișa costul de livrare apasă butonul „MODIFICĂ ADRESA” și adaugă județul și localiatea de destinație.
- Apasă butonul „ACTUALIZEAZĂ”.
- Apasă butonul „CONTINUĂ CU FINALIZAREA COMENZII„.
- Completează cu atenție datele pentru facturare și livrare. Dacă dorești livrarea la o adresă diferită față de adresa de facturare, selectează căsuța „Livrezi la o altă adresa?” și completează cu atenție datele de livrare.
- ATENȚIE! Sunt câmpuri unde este necesară completarea datelor doar de către persoanele juridice. Dacă sunteți persoană fizică nu completați acele câmpuri.
- Alege modalitatea de plată (cu card bancar sau ramburs).
- Alege modalitatea de livrare preferată.
- Verifică cu atenție conținutul comenzii. Înainte de a plasa comanda te rugăm să te asiguri că o vei putea primi în următoarele 1 – 3 zile lucrătoare, Coletele neridicate vor atrage anularea onorării comenzilor viitoare.
- Citește și acceptă termenii si condițiile site-ului prin selectarea căsuței „Am citit și sunt de acord cu termeni și condițiile site-ului web. „
- Apasă butonul „FINALIZEAZĂ COMANDA”
- Asteaptă e-mail-ul de confirmare. Daca nu ai primit pe adresa de e-mail specificată în formularul de comandă confirmarea plasării comenzii, te rugăm să verifii căsuța de e-mail și în SPAM. Dacă e-mail-ul de confirmare nu este nici acolo, ne puteți scrie pe adresa office@atelierulcufire.ro, asigurându-te ca e-mail-ul trimis să conțină date de identificare precum numele și perioada plasării comenzii.
- Comanda ta este plasată. În cel mai scurt timp posibil va ajunge la ușa ta sau în easybox și te poți bucura de minunatele produse comandate.
Livrarea comenzilor plasate
ATENTIE! O comandă este plasată doar dacă vi s-a confirmat primirea comenzii și ați primit un număr de comandă imediat după apăsarea butonului „PLASEAZĂ COMANDA”.
Veți primi o confirmare a plasării comenzii și pe adresa de e-mail menționată de dvs. Dacă nu găsiți e-mail-ul cu confirmarea comenzii, vă rugăm verificați și în SPAM. Dacă această confirmare nu este nici în SPAM, ne puteți scrie un e-mail la adresa office@atelierulcufire.ro și vom reveni cu un răspuns în cel mai scurt timp posibil (doar în timpul programului de lucru).
TERMENUL DE PROCESARE AL UNEI COMENZI PLASATE poate varia de la 0 la 2 zile lucrătoare. Din momentul în care primiți confirmarea finalizării comenzii dvs., termenul de livrare este de 1 – 2 zile lucrătoare, în funcție de disponibilitatea firmei de curierat. Veți fi notificat și prin sms de către firma de curierat referitor la statusul coletului dvs.
EXCEPȚII:
- Există localități unde firmele de curierat nu ajung în fiecare zi lucrătoare și astfel termenul de livrare poate fi mai mare.
- În perioadele de vârf ale firmelor de curierat coletele pot întârzia. Puteți verifica statusul coletului accesând link-ul din e-mail-ul de confirmare a finalizării comenzii sau din e-mail-ul de transmitere a facturii.
- În situația unor condiții de vreme excepționale firmele de curierat pot întârzia livrarea coletelor.
Pentru orice alte detalii referitoare la comenzile dvs. ne puteti contacta pe adresa de e-mail office@atelierulcufire.ro și în cel mai scurt timp posibil vom reveni cu un răspuns. Vă rugăm să vă asigurați că e-mail-ul conține informații de identificare precum: număurul comenzii sau numele si perioada în care ați plasat comanda.
PROGRAM DE LUCRU
Luni – Vineri: 09.00 – 17.00